Vrácení a výměna zboží

Co dělat, když jsem s nehty nespokojen*á nebo mi nevyhovují?

Pokud nejsi s nákupem plně spokojen*á, můžeš produkt vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu.

Pokud Ti nesedí velikosti, máš nárok na výměnu zdarma.
* platí pouze na první nákup.

Nesedí mi velikosti

V případě nesprávné velikosti lze produkt v rámci našich podmínek vyměnit

Pokud nesedí A) 1-3 nehtů, dopošleme tyto konkrétní velikosti B) 4 a více nehtů, vyměníme celý set.

Co mám tedy přesně dělat?

1. Prosíme, kontaktuj nás s požadavkem na email info@nailzzes.cz:

 - do předmětu uveď číslo objednávky - Výměna Velikostí (např. #1111 - Výměna Velikostí)

- Uveď o kolik přibližně potřebuješ větší nebo menší rozměr (ideálně v mm) a konkrétně které nehty Ti nesedí (napr. ukazováček - potřebuji menší o 1mm (12mm)).

2. My ti A) vyrobíme a pošleme nové velikosti přes Zásilkovnu B) vytvoříme Reklamačního asistenta přes Zásilkovnu, aby si objednávku mohla poslat zpět bez placení poštovného a pošleme Ti nový set ve správné velikosti, také přes Zásilkovnu.

POZOR: Výměnu velikosti lze uplatnit jen jednou, a to pouze na první nákup

 

Nehty mi nevyhovují a chci je vrátit

Pokud nejsi s nákupem plně spokojen*a, můžeš produkt vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu.

Produkt, který byl vyroben na míru, se bohužel z důvodu neprodejnosti zboží nedá vrátit. Jedná se zejména o vlastní designy, vlastní velikosti a zboží se speciálními úpravami na přání zákazníka. 


Vrácený produkt musí být v původním stavu, v původním obalu s plným obsahem objednávky a bez známek použití či poškození.

POZOR: Výrobky, které byly používány nelze vrátit (např. z hygienických důvodů nelze vrátit již nalepené nehty)!

Co mám tedy přesně dělat?

1. Prosíme, kontaktuj nás s požadavkem na email info@nailzzes.cz:

do předmětu uveď číslo objednávky - Vrácení zboží (např. #1111 - Vrácení zboží)

- Pokud je to možné, uveď důvod vrácení produktu (tato informace je pro nás důležitá, abychom dokázali do budoucna zlepšit naše služby) a číslo účtu, kam Ti vrácenou částku zašleme.

POZOR: Pokud bys nás nekontaktoval*a dopředu emailem, můžeme tvou vratku přehlédnout a výrazně se tak prodlouží doba zpracování.

2. Nachystej si produkt, který chceš vrátit:

- Zabal produkt do původního obalu tak, aby byl maximálně chráněn při přepravě, a zkontroluj, zda je obsah nepoužitý a nepoškozený.

 3. Najdi si nejbližší podací místo Zásilkovny:

- Odešli zásilku na následující výdejní místo:

ID 9088

Hotel Residence Select, Sokolská 1801/34, 120 00 Praha
Sortie s.r.o., Amanda Šajbidorová
+420 777 040 374
info@nailzzes.cz

 4. Zkontrolujeme produkt:

Pokud vrácený balíček odpovídá podmínkám vrácení zboží (zejména "produkt musí být v původním stavu, v původním obalu s plným obsahem objednávky a bez známek použití", proplatíme vratku formou, která odpovídá původnímu zvolenému způsobu platby. 

*Všechny podmínky pro vrácení zboží a peněz najdeš ve Všeobecných obchodních podmínkách.